Rezerwacja: tel. 61 624 64 40
START / Gotlandia / Promy Gdańsk-Nynashamn
Bezpośrednio z tego miejsca dokonasz rezerwacji biletów promowych na trasie Gdańsk-Nynashamn-Gdańsk.
W przypadku rezerwacji rejsów łączonych (Gdańsk-Nynashamn-Visby i/lub powrót), zamówienie jest realizowany w taki sposób by rejs promem odbył się w możliwie optymalny dla Ciebie sposób. Rezerwacje przyjmowane są również telefonicznie.
Składanie rezerwacji jest bardzo proste i sprowadza się do kilku kroków.
Rezerwacje na bilety promowe można składać za pośrednictwem formularza internetowego (zamówienia składane drogą elektroniczną przyjmowane są 24 godz. na dobę, przez 7 dni w tygodniu) lub telefonicznie (w godzinach pracy biura).
Podczas składania rezerwacji należy:
Rezerwacje przyjmowane są minimum 1 do 2 dni przed planowanym rejsem. Rezerwacja musi zostać opłacona przed planowanym rejsem. Rezerwacja nie opłacona w terminie zostaje anulowana.
W przypadku gdy przewoźnik promowy podaje ceny biletów w euro lub w innej walucie obcej (nie PLN), ceny są zawsze przeliczane po kursie sprzedaży z dnia dokonania rezerwacji na PLN (zł). Na naszych stronach prezentujemy zawsze prawdziwe i realne ceny biletów promowych, ceny kabin, ceny wycieczek morskich.
Różnice w kursach walut (zarówno na plus jak i na minus) nie zostaną zwrócone, Klient nie jest zobligowany do ewentualnej dopłaty wynikającej z różnicy przyjętych kursów walut.
Po otrzymaniu rezerwacji otrzymasz od nas potwierdzenie poprzez e-mail lub telefonicznie. Wraz z potwierdzeniem rezerwacji otrzymasz od nas informacje dotyczące płatności - kwocie do zapłaty, terminie płatności i sposobie zapłaty.
Po opłaceniu rezerwacji otrzymasz od nas potwierdzenie w formie elektronicznej (voucher zostanie przesłany na podany w zamówieniu adres e-mail) lub nr rezerwacji. Na życzenie, potwierdzenie rezerwacji (voucher) możemy przesłać pocztą tradycyjną lub faksem.
Otrzymane potwierdzenie (voucher) należy wydrukować (lub zapamiętać nr rezerwacji) i zabrać ze sobą w podróż.
Zarezerwowany bilet można zwrócić. Zasady zwrotów zarezerwowanych biletów promowych są ściśle opisane w regulaminach poszczególnych przewoźników. Informacje o zwrotach zarezerwowanych biletów udzielamy telefonicznie lub poprzez e-mail.
Uwaga: Bilety promocyjne, pakiety promocyjne lub bilety sprzedawane w taryfach specjalnych Flexi są bezzwrotne, a wszelkie zmiany mogą zostać objęte dodatkową opłatą.
W związku z możliwym wzrostem cen paliw na rynkach światowych, które to wpływają na wzrost kosztów energetycznych promów, przewoźnik promowy może wprowadzić dodatek paliwowy, który pobierany będzie wraz z opłatą za usługę przewozową.
Wysokość dodatku paliwowego będzie regulowana w zależności od obserwowanych zmian cen ropy na międzynarodowym rynku paliw. O wysokości opłaty paliwowej informujemy na stronach - www.promy-retravel.pl - oraz pod numerem telefonu.
Administratorem danych osobowych dobrowolnie przekazanych za pośrednictwem formularza rezerwacji w rozumieniu ustawy o ochronie danych osobowych (Dz.U 2016 poz. 922) jest Firma Modos (Operator serwisu internetowego), mająca swoją siedzibę w Lesznie 64-100, NIP: 697-119-76-81.
Zamawiając bilet promowy wyrażam zgodę na otrzymywanie od Firmy Modos (Operatora serwisu internetowego) drogą elektroniczną, na wskazany przeze mnie adres e-mail i numer telefonu, informacji handlowych, dotyczących produktów i usług oferowanych przez Firmę oraz realizacji mojego zamówienia biletu promowego lub wycieczki, w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. 2017 poz. 1219).
Opublikowane na stronach internetowych materiały, informacje lub ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
WARUNKI PRZEWOZU
Polskiej Żeglugi Bałtyckiej S.A. w Kołobrzegu
(stanowiące integralną część Umowy Przewozu Pasażerów)
PASAŻEROWIE ZOBOWIĄZANI SĄ ZAPOZNAĆ SIĘ Z WARUNKAMI PRZEWOZUPASAŻERÓW, ICH BAGAŻU I POJAZDÓW PROMAMI. WARUNKI TE STANOWIĄ INTEGRALNĄ CZĘŚĆ UMOWY PRZEWOZU ZAWIERANEJ POMIĘDZY PASAŻEREM I POLSKĄ ŻEGLUGĄ BAŁTYCKĄ S.A. W KOŁOBRZEGU ZWANĄ DALEJ PRZEWOŹNIKIEM.
Wszelkie stosunki pomiędzy Przewoźnikiem i Pasażerem zawsze podlegają wyłącznie niniejszym warunkom.
Opłaty za usługi i czynności dodatkowe poza przewozem statkiem eksploatowanym przez Przewoźnika, jak i inne opłaty nałożone przez rząd lub też władze portowe ponosi pasażer, a w przypadku ich pokrycia przez Przewoźnika, Przewoźnik ma prawo żądać ich zwrotu od Pasażera.
Postanowienia zawarte w aktualnym cenniku Przewoźnika stanowią integralną część umowy przewozu. W przypadku sprzeczności obowiązują postanowienia niniejszych Warunków.
Zgodnie z Konwencją Ateńską powództwo powinno być wniesione, do wyboru powoda, do jednego z niżej wymienionych sądów, z zastrzeżeniem, iż sąd ten ma swoją siedzibę w Państwie - Stronie Konwencji Ateńskiej:
SDR - jednostka obliczeniowa Międzynarodowego Funduszu Walutowego.
Kołobrzeg, maj 2012.